*** Безплатна доставка до офис на Еконт или Спиди за поръчки над 150 лева *** *** 10% отстъпка от вашата първа поръчка с код: Първа10 ***

Как по естествен начин да се справим с ГЛАВОБОЛИЕТО?!

Главоболието е нещо познато и нещо не толкова забавно за повече от 1 милион българи. А когато главоболието се превърне в мигрена, забавлението спира. Не само много от вас, но и аз съм експерт по този въпрос. Не само много от вас, но и аз съм минал по този болезнен път.

 

Мога ли да ви хвана за ръка? Ще ви дам точно два съвета:

 

  1. Бягане. Бягайте по 10 километра на ден. Правете го в продължение на четири седмици. И се оставете да бъдете изненадани. Описва актрисата Лиз Бафо, която страда от пристъпи на мигрена още от пубертета. И "през годините е намерила лек": Благодарение на редовното бягане в гората сега много рядко имам главоболие. Можем да философстваме за ефекта от бягането. Започва с отвличане на вниманието, преминава към релаксация и завършва с увеличаване на притока на кислород към мозъка.

     

  2. Доведете нивото на магнезий в кръвта до над 1,0 mmol/l. Моля, моля: Не се казва "приемайте магнезий". Вместо това тук имате много точна, научна инструкция. И това помага. Доказано е отдавна, от 1930 г., както можете да прочетете в новините. Така аз лично спрях 10-годишната си мъчителна мигрена. А междувременно и много хора на, който помагам.

    Можем да философстваме и за ефекта на магнезия. Като се започне от "вътрешния мир", премине се през релаксацията и по този начин се разширят кръвоносните съдове в мозъка, за да се повиши устойчивостта към стрес.

 

Но, не в това е смисълът. Медицината толкова често се губи в опитите си да обясни нещата. Тя се заплита. Трябва да се откаже. Триумфира с новите резултати от изследванията до следващото опровержение.

 

Пациентът, в този случай и аз, не се интересува от това: той иска да се отърве от мигрената си. Той, пациентът искат точни и ясни инструкции за употреба.

 

В над 90% от случаите горните два метода помагат! Не си ли струва да опитате?! Тук пак идва момента с действието, най-трудния момент. Нека да преговорим:

 

  • Бягане

  • Магнезий – измери нивото в кръвта и коригирай над 1,0 mmol/l.

 

Това беше.

 

И не забравяйте, здравето е лична отговорност и силата е във вашите ръце!

 

Поздрави :)

Георги Терзиев

Оставяне на коментар

Имайте предвид, че коментарите трябва да бъдат одобрени, преди да се публикуват